Antwoorden op veel gestelde vragen

  • This show will be performed in English / Zowel de liedjes als de gesproken teksten in deze Christmas Show zijn in het Engels.
  • Reeds gekochte tickets kunnen niet geruild worden.
  • Per voorstelling zijn slechts een beperkt aantal rolstoelplaatsen beschikbaar. Invalide plaatsen zijn alleen telefonisch te bestellen via 0900-1353.
  • Wijzigingen in de cast voorbehouden - De producenten van Christmas with the King kunnen de rolbezetting door een bepaalde artiest nooit garanderen omdat dit altijd onderhevig kan zijn aan ziekte. Dit is géén reden voor restitutie van uw reeds gekochte tickets.
  • Uitgezonderd vakantieperioden is de responstijd op uw vraag ongeveer 2 tot 5 werkdagen
  • De show duurt inclusief pauze circa 150 minuten.
  • Iedere bezoeker, ongeacht de leeftijd dient een geldig ticket voor de voorstelling te kunnen overleggen om toegang te krijgen tot de zaal.
  • De adviesleeftijd die gehanteerd wordt voor Christmas with the King is 10 jaar en ouder.
  • U dient zich op tijd voor aanvang van de voorstelling in de zaal te begeven. Laatkomers kan de toegang tot de zaal ontzegd worden. Indien u toch later wordt toegelaten in de zaal, dient u de aanwijzingen van de zaalwachten m.b.t. de zitplaats strikt te volgen.
  • In het theater/de concertzaal waar de productie speelt is het niet toegestaan om beeldopnames te maken ten behoeve van uw Vlog, YouTube kanaal, commerciële uitingen of voor uitingen op bijvoorbeeld Social Media, zonder dat hier vooraf toestemming voor is gegeven door de producent. Dit geldt zowel voor opnames in de openbare ruimten als in de theater-/concertzaal. Indien u zich niet aan bovenstaande houdt, wordt u naar buiten geleid en wordt u de toegang tot het gebouw ontzegd.
  • Er kunnen tijdens deze productie video-/foto-opnames voor commerciële en/of promotionele doeleinden met publieksshots gemaakt worden door een fotograaf/medewerker van de productie.
  • Mocht u zich hier niet aan houden dan kunt u uit de zaal verwijderd worden.
  • Vragen m.b.t. tickets dient u voor te leggen bij de organisatie waar u de tickets heeft gekocht.
  • Vragen omtrent het parkeerbeleid dient u bij de desbetreffende locatie voor te leggen.
  • Informatie m.b.t. de openingstijden van de kassa, de locatiegegevens, catering en parkeren treft u op de pagina Waar&Wanneer bij de betreffende locatie
  • Helaas kunnen wij geen speciale verzoeken inwilligen aangaande gastoptredens of aankondigingen vanaf het podium tijdens de show (denk hierbij aan meedansen/-zingen, huwelijksaanzoek, opdragen van een song/fotomoment/speciale aandacht van artiest).

Pers

Indien u meer informatie, beeldmateriaal en/of interviewaanvragen wenst, kunt u contact opnemen met Maxim Bezembinder.

E-mailstuur een e-mail


Vragen / opmerkingen?

Wordt uw vraag niet met de informatie hiernaast beantwoord dan kunt u ons altijd mailen. Vul het onderstaande formulier in en wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden. De responstijd op uw vraag is ongeveer 2 tot 5 werkdagen.


Voorgevel HMH Voorgevel HMH
Volgende pagina
BESTEL KAARTEN